Alla inlägg den 14 april 2013

Av Anelie Stigsson - 14 april 2013 18:53

Idag har jag knappt varit i stallet alls.

Eftersom jag har varit med två kompisar. Men Linnea och Sarah tog in hästarna och morgon och lunch fodrade dom. Klockan sex kom jag hem. Linnea var fortfarande i stallet och putsade sadlar när jag kom. Jag borstade och kratsade hovarna och gav Cookie en liten godis.

Jag ska bara äta middag och sedan ska jag till stallet, kvällsfodra och mocka. Ingen ridning idag. Och jag ska inte ta ut Cookie i hagen idag för det är så blött! Jag släpper ut henne imorgon innan skolan :) 



Presentation


Hjärtligt välkommen till stall Poeme. Jag är en tjej på tolv år som äger att lufthäststall som ligger i Billdal, på vår tomt. Det är ett riktigt stall med 6 boxar. Och med riktigt menar jag RIKTIGT! Det finns inget hö så det får ni köpa själva. 1 kr i mån

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ändra på med bloggen?
 Säga till när det finns lediga stallplatser
 Bäretta mer om dina hästar
 Sälja mer utrustning
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards